tisdag 28 december 2010

Jojo...där ser man

Jag som lovade att lägga in bilder från julafton under lördagen har fortfarande inte gjort det... Så typiskt mig :p Men här har ni några i allafall ;)

 Det är INTE lätt att få en bild på barnen där alla 3 ser vettiga ut ;)

 Men en fin fin bild på Maja fick jag mig ;)

 En mamma som känner julstress och panik...eller nääää, jag är bara allmänt galen :p

 Vårt hus med en MASSA snö... Så här mycket snö har vi inte haft någon jul här i huset.

 Husets snyggingar, eller rättare sagt Maja och jag ;)

 Vår julgran med alla julklapparna under.

 Det är inte alla som hade sån här söt och duktig underhållning på julaftonen. De sjöng 5 sånger innan de agerade tomte och delade ut paketen ;)

 Tur man har en stor kille som kan läsa, bara ett paket som hamnade hos fel person. Men det skyllde Jesper på att det var slarvigt skrivet på ;)

Jag fick 2 prinsessor i julklatt jag... Eller nä få se nu, det var mina 2 tjejer som fick prinsessklänningar och prinsessbarbiesar ;)

Lördagen spenderades med att fira vår 6 åring. Oj så tiden springer iväg... Hon börjar vara stora damen nu Maja gumman. Hon blev glad över alla presenterna hon fick och det var ju huvudsaken, och tårtan blev uppäten den också ;)

Annars då, jo jag försöker njuta av "ledigheten"... Eller nja, kämpar på med examinationsuppgiften som ska skickas in, och pluggar till duggan i morgon och tentan den 14/1. Så jag sitter i vår kalla källare med näsan i böckerna och knapprar på tangentbordet då jag hittar nått vettigt att skriva :p Skönt att Magnus är ledig i allafall, så jag slipper ha dåligt samvete för att barnen blir lidande. Nu har de ju sin pappa att bråka med ;)

Till en vän där ute: Jag tänker på dig och hoppas att du snart blir bra. Finns här för dig, dag som natt! Bara att ringa om och när du vill... ;) Kram till dig min vän!

Nä...åter till litteraturen, och sen snart i säng. Det går rykten om att det är en dag även i morgon...

Kram!

1 kommentar:

Maria sa...

Vilka fina bilder. Gillar verkligen den med den galna mamman :-). Mikael tycker att ni har en fin gran. Lycka till med tentaplugg.
Kram