torsdag 2 december 2010

Försöker...

Försöker få julstämningen att infinna sig. Prövar att julpynta bloggen i hopp om att det ska hjälpa... Återstår att se om det lyckas. Kanske måste tända lite doftljus i doften pepparkaka och säsongens kryddor också.

Tröttheten då, ja den består. Inte blev det så mycket sova i natt inte... La mig 22.30 och klev upp 5.30. Av de 7 timmarna så var sov jag 4. Jippie! Vaken i 3 timmar, vred och vände mig, kämpade mot både fysiskt och psykiskt obehag i kroppen. Tror fan jag håller på att bli galen :s Ja alltså mer än jag redan är då...

Snart är det helg i allafall, och det ska bli skönt...tror jag :p Vi får väl se vad den har att erbjuda. Ja, söndag eftermiddag vet jag ju...men resten. Kanske bara skulle passa på att slappa och inte göra någonting.

Nä, nu är det snart dax för mig att se tv. Ska se S.O.S västkust på kanal 5. Det är en sån där serie som jag ÄLSKAR att titta på... ;)

Hoppas sen att jag lyckas somna och sova gott i natt, annars är jag mer som en zoombie i morgon.

Kram!

Inga kommentarer: