måndag 13 december 2010

Kära tomten!

Julen närmar sig med stormsteg. Barnen ser fram emot en julafton med många fina presenter som de önskat sig. Jag vet att de kommer att få det som stod på deras önskelistor och att de kommer att skina som små solar av lycka.

Jag har själv inte skrivit någon önskelista, och det finns inga saker som jag vill ha. De materiella ting jag vill ha kan jag själv kosta på mig. Men det finns något som jag önskar mig... Jag skulle vilja ha en barnfri helg. En helg då jag och Magnus kan lämna hus och barn och bara vara VI. Åka i väg och bo på hotell en helg...få sova, äta och njuta utan barn. Det är över 2 år sedan sist och det börjar kännas...

Det är inte mycket jag begär, så jag hoppas att det går att ordna...

Jo det finns en sak till som jag önskar mig, men jag vet att det är inget som du kan ordna... Skulle bra gärna vilja ha en smärtfri kropp. Den här jag har är inte alls rolig längre... :s Den håller på att göra mig galen.

Vi ses om 11 dagar, Tomten. Förhoppningsvis har jag en "bra dag" då och orkar med allt ståhej som dagen innebär.

Glöm nu inte min önskan och se till att fixa barnvakt en helg så vi kan förverkliga min önskan...

1 kommentar:

skruttan sa...

hade jag bott närmare hade jag mer än gärna varit barnvakt åt dina barn. Hoppas att tomten lyssnar på din önskan. KRAM