onsdag 1 december 2010

Jävla trötthet

Det är jävligt irriterande att ständigt gå omkring och känna en konstant trötthet. Spelar ingen roll hur mycket jag har sovit så är jag lika trött ändå. Kan säkert bero på att jag inte sover så bra om nätterna. Nu är jag inne i en period då det är nästan omöjligt att somna, sen så vaknar jag av ljud som jag inte brukar vakna av och dessutom kan jag vakna av att jag svettats så mycket att sängen är plask blöt... Då är det bara till att krypa över till Magnus sida och trängas med honom för att kunna somna om igen :p Men jag vet att det är en biverkning av en medicin...

Tiden den springer iväg och jag känner att jag knappt hinner med :p Hela dagarna går åt till praktiken, och kvällarna är lika späckade med saker som ska göras osv. Men jag försöker få en stund då jag hinner göra lite pyssel med pärlorna...det är nått som får mig att koppla av och rensa mina tankar. Ska förresten stå på loppis här i Skelleftehamn på söndag och då ha med de smycken som jag har gjort. Blir kul att se om någon är intresserad av de ;)

Julen närmar sig med stormsteg, och jag vet inte riktigt hur jag känner kring det... Har då än inga julkänslor i allafall. Det känns som om den helgen kan få passera rätt fort, bara för att vara överstökad. Måste ju "vara på topp" och fixa och dona med en massa, trots att ork och motivation egentligen inte finns där. Tycker julen börjar kännas så himla "uppblåst" eller vad jag ska säga...inget som jag längtar till nu för tiden. Vet inte vad det kan bero på...har inte brukat känna så förr...

Fick en samtal i går med en trevlig liten inbjudan om 2 veckor. Ser fram emot det jätte mycket. Skönt att få komma bort hemifrån en stund och ha trevligt ;)

Nä, det kanske vore på sin plats att börja dra sig mot sängen... Ska ju upp 5,30 även i morgon. Då väntar en dag med läkarrond och apodos utdelning...och förhoppningsvis något annat spännande...med det tvivlar jag på :p haha

Återkommer nån annan dag då jag har nått att skriva igen... Men kolla in smycke bloggen, där uppdaterar jag oftare än här nu för tiden :p ;)

Kram

Inga kommentarer: