måndag 13 december 2010

Lucia

I dag är det luciadagen, och jag har fått se 2 helt underbara luciatåg. I det första hade jag en vacker lucia som sjöng riktigt vackert, i det andra hade jag en "prinsesstomte" som också sjöng vackert...och högt :p Det gör en till en stolt mamma, att se (och höra) hur duktiga barn jag har.

Lite tråkig är dock att deras pappa inte fick uppleva det... Han åkte i morse i väg på kurs till Enköping och kommer inte hem förrän i morgon kväll. Hatar verkligen att vara ensam...även om jag inte är helt ensam...barnen är ju hemma. Men jag saknar mig älskling. Sängen kommer att kännas tom i natt. Tur han kommer hem i morgon ;)

Som grädde på moset så har jag dessutom så jävulskt ont i ryggen. Det sprider sig uppåt och orsakar huvudvärk, ut i armar och ben och orsakar bortdomningar... Kan bli tokig...men nu är jag ju redan det så jag blir väl tokigare :p

På onsdag då jag slutar åker jag och Carina i väg till Maria i Jävre, och det ska bli trevligt ;) Längtar!

Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på en god natts sömn. Måste upp tidigt i morgon och i väg till praktiken...

Kram!

Inga kommentarer: