fredag 24 december 2010

Julafton

Då var julafton över för detta året också. Vi har haft en underbar dag med glada barn, god mat, trevligt sällskap och ett lugnt tempo.

Tycker det är så underbart att se lyckan lysa i barnens ögon då de öppnar sina julklappar och har fått det de önskat sig. Mina tjejer förvandlades till prinsessor efter paketöppnandet i eftermiddag... Maja blev Belle och Wilma blev Askungen ;). Jesper han blev byggmästare, LEGO byggmästare...

Själv fick jag lite pengar och godis, men det nästa var nog att barnen varit sams och glada idag HELA dagen! Det är den bästa julklapp jag kunde få!!!

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. I morgon är det en stor dag, Maja fyller 6 år! Tänk, om 2,5 timme så är det 6 år sedan jag vaknade med värkar...och om ca 5 timmar är det 6 år sedan Maja kom till världen tidigt på juldagsmorgon...

Slänger in lite bilder från dagen i morgon...och förmodligen även på födelsedagsbarnet också ;)

Kram!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Maria sa...

Stort Grattis till Maja idag!
kramar
/Maria