tisdag 4 januari 2011

Nytt år!

Oj! Det har visst gått och blivit ett nytt år sedan sist... :p Jag har visst inte riktigt haft tid eller motivation till att skriva nått i bloggen. Tiden har gått åt till att skriva klart examinationsuppgiften, påbörja pluggandet till tentan som är nästa fredag och pysslat ihop lite smycken... Det är så himla kul att hålla på med det att jag har svårt att sluta då jag väl sätter mig. Har nu dessutom köpt bokstavsstansar och beställt tags att stansa på...så nu kommer jag att kunna göra egna namnsmycken. Hojta till om nån är intresserad av ett sådan sen... Lovar att lägga in bild då jag gjort nått, antingen här eller i andra bloggen ;)

Nyårsafton firade vi här hemma i lugn och ro. Åt en god middag, myste i soffan och såg film. Hade även tänkt göra en tidig kväll, men det tyckte inte mina prinsessor... De turades om att vara uppe där på natten och inte vilja/kunna somna om. Jag låg en timme på golvet i Wilmas rum och löste korsord så hon skulle vara nöjd och ligga kvar :p Ja vad gör man inte för de små? ;)

Tanken var att vi skulle ha firat tillsammans med familjen Nordlöf och några till, men Evelina var inte kry så vi avblåste det hela och tar det en annan gång. Det viktiga är ju att hon blir pigg igen...

Börjar längta tillbaka till skolan nu...saknar alla goa tjejerna, det är så länge sen sist nu. Tur att vi bestämt att träffas och plugga tillsammans, jag, Maria och Carina.

Nä, nu blir det sängen för mig. Det är en dag i morgon också, och då är barnen hemma. Så då får vi se vad vi hittar på... Jag har inte tänkt att plugga då, det har jag nu gjort i dagarna två...så en liten paus innan upploppet kan jag behöva ;)

Ska försöka "få tummen ur" och lägga ut lite bilder också...kanske :p

Kram!

Inga kommentarer: