söndag 30 januari 2011

Helgen är över

Än en gång så är helgen till ända, och denna helg har gått fort tycker jag. I går gjorde vi lite ärenden på stan och sen var vi hos svärmor och svärfar hela eftermiddagen och kvällen. De bjöd på mat och barnen lekte för fullt.  När vi väl kommit oss hem så satte jag mig och pysslade lite. Idag har jag tvättat, vikt tvätt och röjt här hemma. Skönt att så här på söndagkväll känna att jag har varit effektiv ;)

Ny vecka i morgon, en vecka med föreläsningar och grupparbete. Hoppas bara att barnen håller sig pigga och krya. Wilma har i dag varit lite väl lugn så jag misstänker att det kanske är nått på g, eller så hade hon helt enkelt bara slut på energi ;) Jaja, återstår att se...
Sen på torsdag får jag veta hur min andra vecka som viktväktare har gått. Håll tummarna att det gått bra.

Jag börjar vara otroligt less på vintern nu, vill att alla snö ska försvinna och våren komma. Längtar efter värme och sol, att kunna sitta ute i solen och njuta... Snart...snart!

Snart dax att hoppa i säng så jag är pigg och redo för måndag.

Kram!

Inga kommentarer: