söndag 23 januari 2011

Tatuerad...igen

Idag har jag varit och gjort min andra tatuering. Bytte till mig den mot två halsband som jag gjorde. Gillar det där med byteshandel ;) hehe

Försök att blunda för att jag är blek som snö och har röda torrfläckar... :p Till sommaren kommer denna att vara skitsnygg ;) Precis som hela jag...haha ;) Måste säga att jag är sjukt nöjd! Stjärnorna symboliserar mina barn, från störst till minst.

Nu ska jag avnjuta något riktigt gott för mina sista 8 pp ;)

Kram!

6 kommentarer:

bc.svensk Online sa...

Men du ,du skulle passat på gjort Initialerna då du ändå höll på =)
Dom hade ju inte precis kostat X:tra =)
Men jag vet inte vem som är nöjdast,du eller jag ...hihihi...gillar också byteshandel =)
Vill så gäääärna lägga ut halsbanden,men tror Anna redan börjat "ana ugglor i mossen" inte Eva dock =)
Får jag länka från din bild på mina smycken till Facebook ??
Och tack för trevligt samtal,det görs gärna om =)
kram Carro

Myzan sa...

Läckert. :)

Trollmamma sa...

Självklart får du göra det Carro! Ju mer "reklam" jag kan få desto bättre ;)

bc.svensk Online sa...

Det tackar vi för & bjuder på reklamen mer än gärna =)

camilla sa...

Snyggt! Är oxå sugen på en till, min 4:e i så fall.

Maria sa...

Gu' vilken fin! Enkel och stilfull med fin symbolisering. Kan inte låta bli att bli sugen på en själv.
Kram