onsdag 12 januari 2011

Lite lätt tokig

Det är vad man kan bli om man är jag... Min rygg håller på att ta död på mig :s Jag har ont i hela ryggen, men mest på höger sida. Det sträcker sig från höften och ända upp bakom örat, och i dag har det även börjat kännas i höger ben också :s I går kväll hade jag så fruktansvärt ont i ryggen och i huvudet och mådde pyton att jag inte visst vart jag skulle ta vägen. Citodon hjälpte inte, Magnus masserade utan resultat, låg på vetevärmen men blev bara svettig och mer illamående... Till slut, efter 2 Paraflex så lättade det en aning. Men då kom nästa bekymmer, jag kunde INTE sova...

Senaste tiden har jag haft många kvällar/nätter då jag inte har kunnat somna. Klockan kan blivit efter 2 och jag ligger vaken fortfarande, och inte är nå roligare då man hör hur Magnus snarkar och sover så gott. *suck*

Som om inte det var nog så har vi en tenta på fredag som måste pluggas till... Lycka till med det då man har ont, är trött och totalt okoncentrerad!

Tror ni inte att vi i detta hus dessutom har, i allafall, en könsmogen katt som roat sig med att kissa i Wilmas säng minst 2 gånger... Så i morse var det jag som ringde Djurkliniken i stan för att boka till för kastrering. Den 24 februari är det dax för Doris, Zigge och Alice att åka en tur till stan och bli av med könsdriften... Kalaset kommer att landa på nätta 2100:-, men vad gör man inte för de man älskar :p
Dessutom har jag köpt en spray som tar bort kattpiss lukten och en spray för att markera var katten INTE ska vara...350:- rätt upp och ner bara.

Hoppas bara nu att mina godkända praktiker registreras snart så att CSN kan bevilja mig studiestöd för vårterminen...annars blir det inte kul! Vi ska minsann ha stoppdatum för inlämningar, men lärarna har tydligen inte nått stoppdatum då de ska ha kollat uppgifterna och registrerat om man är godkänd... Underbara väntan!

Nä, sluta sitta här och häcka...tillbaks med näsan i papperna och PLUGGA! Tentan klaras inte om man inte läser...

Kram!

Inga kommentarer: