fredag 21 januari 2011

Nu är jag igång

I går då barnbidraget behagade att trilla in på kontot så passade jag på att fixa ett 3 månaders online medlemskap hos Viktväktarna, så nu är jag igång. Känns otroligt bra måste jag säga, och väldigt skönt att även Carina är inne i tänket...blir lättare då man har någon som man kan fråga ;)

Nu ska vi bara se hur lång tid det tar att bli av med dessa sista (+ extra) kilon...totalt är det minst 8 kg som ska bort. Jag kanske skulle ha väckt liv i min viktblogg, och bloggat kring mina framgångar/motgångar där ;) Förhoppningsvis så kan det kanske även peppa en och annan människa där ute som också kämpar.

I går var vi hos Carina och gjorde grupparbete om aggressivitet. Riktigt kul var det, och god lunch blev vi bjuden på ;) Måste se till att få receptet på både soppan och brödet som hon bjöd på. Det var bland den godaste soppa jag någonsin har ätit. Sen blev det storhandling och allt vad det innebär :p Men nu är då det gjort i allafall...

Helg igen och inga särskilda måsten förutom alla de där som följer med att vara mamma och bo i hus :p Väldigt skönt är det! Kanske hinner jag ägna lite tid åt min hobby, smyckestillverkningen. Har tyvärr blivit alldeles för lite av det på sista tiden. Sen hoppas jag på att jag kommer mig ut på nån promenad också.

Nä, åter till slöandet i soffan och snart blir det att dra täcket över huvudet och drömma söta drömmar ;)

Kram!

Inga kommentarer: