onsdag 19 januari 2011

Nu SKA jag göra nått åt det!

Sedan i slutet på september eller början på oktober har min garderob varit drabbat av ett hemskt virus som krymper kläderna. Men nu har jag bestämt mig för att utrota detta jävulska virus.

Många som känner mig tänker nog, men hallå...inte du!? Men jo...så är det. Det ligger ett par jeans i min garderob som jag har som mål att komma i igen, och det innan sommaren! Helst av allt så vill jag gå ner ca 8 kg från den vikt jag har idag...


Det är byxorna jag har på dessa bilder som jag vill kunna ha igen...som jag SKA kunna ha igen!!! Jag vill, jag kan och jag är beredd att ändra på mitt "beteende"!

Jag ska göra en investering i ett 3 månaders online medlemskap hos viktväktarna, och därigenom bli redo för Beach 2011...då jag ska vara snyggare än jag någonsin har varit!

Är tacksam om mina nära och kära är med och stöttar mig så att jag kan nå till mitt mål, det mål som jag hade redan då jag gick ner efter Wilma föddes.

Förresten, visst är hon söt Maja då hon var en liten plutta... ;)

Kram!

2 kommentarer:

Myzan sa...

Men vi är ju redan på G med promenader nu. Så det kommer gå toppen ;)

Maria sa...

Jo, hon är jättesöt:). Lycka till med viktnedgången :).
Kram