onsdag 9 januari 2008

Beroende!

Ja jag har blivit beroende!!! Av Tradera... Hittar nått varje dag som antingen hamnar i minneslistan eller så köps det :p Att sälja där har jag också fastnat för. Det är ju hur kul som helst. Man kan ju nästan bli miljonär typ...:p Eller nått.
Har fyndat massor till barnen, både kläder och leksaker...ponnys till Maja och tåg till Jesper ;) Men även kläder till mig själv. Nu mer älskar jag att köpa kläder! Det gjorde jag inte förut, men då var det ju inget som passade heller...

Föresten...passar på att göra lite reklam för min andra blogg: http://trollmamma80.blogg.se/ Där kan man se hur duktig jag varit *skryter*

Sitter här och funderar på om jag kanske skulle gå ner och röjja i källaren lite, fortsätta sitta med datorn i knät, se om det finns nått ätbart hemma eller rent av gå och lägga mig...
Nej det blir att ta en lessen bebis i stället... Sen får vi se vad det blir.

1 kommentar:

Älvan sa...

Det där med Tradera kan vara farligt... vet precis hur du känner. Jag har shoppat en massa Diddlpapper där. Men just nu är det lugnt... hihi Fast jag har en del auktioner under min minneslista nu åxå. :0)
Kram