fredag 18 januari 2008

Underbart!!!

Åh...idag är jag lite glad faktiskt! Blev tipsat av min underbara vän att kolla in en viss sida på MySpace. Vilken lycka alltså! Så underbar den där människan är, och vilken röst säger jag bara...*suckar kärleksfullt*
Det är i dag 7 veckor och 5 dagar till skivan släpps...en hel evighet när man längtar efter nått. Men samtidigt vill jag att tiden ska gå sakta. För samma dag är ju Wilmas 1 årsdag. Men den kommer vi att fira att åka och köpa Brolles ny skiva :D

Kolla in ett smakprov här
NJUT! Det har i alla fall jag gjort!

Många tycker man är lite "crazy" som är såå galen i en kändis. Men varsågod!!! Tyck det då. Jag står i allafall för det jag tycker!
Jag kan nu förstå att de som gillade Elvis för si så där 100 år sen ;) :P blev alldeles galna då de såg honom. För jag är precis likadan i dag...hihi De som sett mig "in action" vet vad jag menar...

Ah men vad tusan...slänger in en liten idolbild också...hihi

Tänka sig att jag har fått träffa min idol 4 gånger! Varje gång har jag också fått en bild tillsammans med honom. Tro mig...fler bilder kommer det att bli. För inte kommer han undan Trollmamma ;)

Inga kommentarer: