söndag 6 januari 2008

Sjuka barn...

Stackars lilla Maja, feber och hemsk hosta. I 2 nätter har hon hostat till hon kräks... Lider verkligen med lillgumman min. Hon är ju helt slut efter att ha hostat som hon gör. Måste ringa i morgon och få någon hostmedicin till henne. Så här ska hon inte behöva ha det.


Wilma gumman har också hosta, men inte lika mycket och hemsk som Maja. Feber hade lillan också nu i kväll. Inte konstigt då att hon var lite gnällig...men i det stora hela så har hon ändå varit ganska glad ;)


Det är bara Jesper som klarat sig...än så länge i allafall *peppar peppar* Men vem vet...kanske innan mitten av veckan har jag 3 sjuka barn som ska gnälla...

Fast ska jag vara ärlig så är jag glad så länge inte JAG åker dit och blir sjuk. Det finns ju inte värre än att vara sjuk...

Inga kommentarer: