tisdag 8 januari 2008

Överlevde dagen

Ja tro det om ni vill...jag överlevde dagen. Kanske för att det visade sig att Jesper också hade feber och därför var lugn. Skönt på ett sätt, men nackdelen är att de kan inte på dagis nått i veckan då :p

I dag har de lekt riktigt bra tillsammans uppe i sina rum, så Wilma har fått vara ifred och haft det tyst då hon sov. Sen har de så klart sett film... Maja ville som vanligt se My little pony och Jesper skulle se Thomas och vännerna.
I detta hus är det just nu bara ponnysar och tåg som gäller. På tal om det så hittade jag 7 st my little pony på Trader för 30:- som jag köpte till Maja. Det var av de från 80-talet, så man blir lite nostalgisk då man hittar och så kan man inte låta bli ;) :p Jag vet att hon kommer att bli överlycklig då de kommer med posten.

Ska bli spännande att se hur natten blir...än så länge är det inget hostande från övervåningen, men så är ju klockan bara drygt nio...

1 kommentar:

Älvan sa...

Hej igen!
Ja det är klart det är många tänka på före du kan tänka på dig själv. Jag är ju lite mer bortskämd på det planet... fast har ju mina "små"puppisar att tänka på då. Men dom är ganska tysta av sig... hihi
Jo jag diggar hennes MLPrum.... grymt coolt!!!! :0) Jag kanske får göra mig ett eget av det gamla sovrummet... hihi ett lekrum, med MLP, Diddl och Älvor.. *asg* Snacka om att det är våga vägra växa upp som gäller.
Ha det så bra. Kram