tisdag 29 januari 2008

Bråk och griniga barn!

Ghaa...jag tror jag blir galen snart! I dag är det tydligen en dålig dag för Jesper och Maja. De bara bråkar. Jesper är på Maja och hos bara grinar vad han än gör...*suck* Hur ska man orka?
Sen har man en liten fis som bara säger maaaammaaa...åt ALLT! Vad hon än vill så är det mamma. Det är verkligen ett heltidsjobb att vara trebarnsmamma, det vill jag lova.

Men om "bara" 102 dagar får jag semester...en nöjesweekend är bokad här. Ska bli så skönt att få komma bort från barnen lite, och väldigt skoj att få se sin idol :D Stackarn slipper oss aldrig...det här blir väl fjärde eller femte gången vi får träffa honom. Men nu när han ändrat look så måste vi ju få oss en bild tillsammans ;)
Längtar, längtar, längtar!!!!! Vill att tiden ska gå fort fram till 10 maj!

Hihi, Wilma var föresten riktigt go alldeles nyss. Hon satt i mitt knä och kikade på tv:n och hon såg helt inne ut i det hon tittade på.
Eller vad säger ni?

Mitt lilla gostroll...

Inga kommentarer: