tisdag 8 januari 2008

Blä för denna natt alltså!

Trodde faktiskt att det skulle bli bättre med Majas hosta nu när hon hade fått hostmedicin och starkare pulmicort, men icke! Vid 22 tiden började hon hosta som en tok, och det fortsatte till någon gång efter 01,00. Jag fick springa upp massor med gånger för att hon var så ledsen.
Vaknade till vid 5 nångång och hörde att hon hostade igen, men hon verkade inte vaken och ledsen så jag somnade om igen.

Men gissa om man är nå trött idag? Fy attan alltså... Skulle gärna sova en stund, men det kan man glömma när man har 3 barn som kräver min uppmärksamhet.

Hoppas att den kommande natten inte bli som denna var. För då vet jag inte vad jag tar mig till. Måste i så fall ringa och få komma igen med henne. För då måste det ju vara nått annat... Någon annan medicin måste hon ju i så fall kunna få. Jag menar, hon ska väl kunna sova i allafall...

Jaja, nu har i allafall snart halva denna dagen gått och än har det inte varit just nått bråk. Så vi kanske klarar oss från det i dag... *hoppas hoppas*

Inga kommentarer: