söndag 13 januari 2008

Tiden!!!

Alltså fatta...om bara 2 månader så är detta lilla troll en 1 åring! Fatta att för 10 månader sedan låg jag på BB med denna lilla råtta... Då var hon en yttepytte liten bebis.

Finns det någon som kan berätta för mig var tiden tar vägen? Varför hinner man inte med? Jag som ville hinna njuta av min bebis... Nu är hon snart ingen bebis länge.

Hon är en riktig goding med massor med bus i kroppen. Nu när hon börjat ställa sig upp och gå mot möblerna är det bara att akta på allt som hon INTE ska ha. För det är så att små barn har teleskoparmar och når precis överallt... Är det nått de vill ha så nog tusan kommer de åt de ;)

I morgon är det ÄNTLIGEN dax för dagis igen! Så skönt... De behöver det verkligen, och jag med :p

Föresten... Hittade en säng till Maja på Blocket.se Sååå fin, och bara 550:-

Inga kommentarer: