tisdag 19 augusti 2008

805:- fattigare i dag

Jaha, då kan man väl säga att skolan är i gång på allvar då. Har idag varit och inhandlat de böcker som behövs till Programhantering och Webbdesign, och de böckerna gick på bara 805:- :p Tur jag hade sparat en del av skattepengarna så jag kunde lägga på det här...

Det kommer att bli riktigt roligt det här tror jag. Naturkunskap B verkar riktigt intressant och roligt... Hoppas att det blir det också ;) Hade ju tur och hittade boken som vi ska där på Tradera för pyttiga 71:- med frakt ;) Ett riktigt fynd med andra ord...

I dag har Wilma börjat inskolas på dagis, och det hade tydligen gått bra... Men nått annat förväntar jag mig då inte. I morgon har jag tänkt följa med, börjar inte skolan förrän 12,30. Gissar att den lektionen kommer att bli lika kort som de vi haft idag. Så då får jag åka i väg och storhandla så fort som möjligt.

Inga kommentarer: