torsdag 14 augusti 2008

På måndag är det ÄNTLIGEN dax

Nu är är det snart den dagen som jag så länge längtat efter! På måndag börjar jag äntligen skola igen. Ska bli sååå skoj att få göra nått och få komma bort hemmifrån på dagarna. Hoppas bara att det kommer att gå bra och att jag ser tar mig in på sjuksköterskeprogrammet till våren.

Det känns riktigt bra att jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv, vad jag har för planer för framtiden. Längtar massor...

Sen ska det bli skoj att få träffa lite nya människor också. Det är ju inte så att man känner tokmånga i den här stan... :p

Snart helg också...undra vad vi ska hitta på för skoj då? GRILLA ska vi i allafall göra...som vanligt ;) Sen blir det nog inte så mycket mer... :p

Var på sminkparty i går och det var riktigt trevligt. Hade inte tänkt handla så mycket...men ju mer man tittade i katalogerna dessto mer hittade jag :p hihi Längtar till sakerna kommer!

Ha det bra alla där ute! (om det nu är någon som läser min blogg...)

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Hej :) jag älskar egentligen att baka, men det gäller att man har motivationen till det oxå, och det har jag inte alltid :)