fredag 8 augusti 2008

Mer död än levande typ...

Jahaja...det här är alltså priset man får betala för att man stod ute och frös i söndags så vi skulle se Brolle... :p Förkyld till tusen är jag. Skallen spränger, snorar gör jag och känner mig mer död än levande idag. Blä för detta alltså!

Lite sjukt är det dock att man första helgen i augusti fryser så man blir förkyld då man är ute mitt på dagen. Det ska ju för fan vara sommar nu. Hade det varit i september så hade jag nog kunnat gå med på det...men inte nu!

Hoppas jag blir bättre snart, vill ju orka ut och motionera...

På tal om det så bidde det då ingen cykeltur i går som jag hade tänkt. Gjorde mig klar och gick till cykeln för att fara i väg, och vad möts jag av där då... Jo punktering!!! SKIT också!!! Ja så det bidde en lång promenad i stället med lite Brolle i öronen ;)
Hoppas att det går att laga slangen så jag i allafall kan cykla några gånger till här i höst, för inte vill jag lägga ut en massa pengar den där rackarn nu... Annars får det väl bli promenader i fortsättningen i stället.

1 kommentar:

Anonym sa...

För mig spelar det absolut ingen roll om det blir promenader istället, skönt med motion :P;) Längtar redan till i morgon kl 09,00 ;)
kram.