lördag 9 augusti 2008

Sååå typiskt!

Ibland är man ju dum! I torsdags då vi var på stan hittade jag ett par jätte tuffa galonbyxor som skulle passat Wilma... Tror ni jag köpte de då? Nej så klart jag inte gjorde. Tänkte hela dagen i går att jag skulle gjort det, så i dag åkte jag upp för att inhandla de. Typiskt nog så fanns det bara kvar i för liten storlek... BLÄ!!! Så det bidde ett par mörkblå i stället... Hur trist som helst. Men vad tusan, hon kommer i allafall inte att bli blöt...

Nu är det bara nästa vecka kvar, sen så börjar lilltrollet att skolas in på dagis och jag börjar skola... OHHH så skojigt och spännande alltså!

Här hemma har det varit lugnt de senaste dagarna... Vi har inte gjort så mycket. Eller jo i torsdags var till 4H gården igen och Maja red på Sambaliten igen... Den här gången kunde jag släppa henne så hon red själv sista biten. Mammas tuffa stortjej!
Efter det bidde det en liten shoppingrunda på stan när Magnus tog storbarnen och gick på bibloteket. Hittade lite tuffa kläder till Wilma på rean, och så köpte jag lite till mig själv också...sånt jag redan sett ut tidigare ;)

Magnus och Jesper bygger och leker som vanligt i källaren varje dag :p ;) och Magnus lyckades få med detta på ett filmklipp...goingen vår ;)

.

Inga kommentarer: