söndag 24 augusti 2008

Tråkigt...

Usch så tråkigt jag har... Det är söndag och jag tycker söndagar är allmänt tråkiga. Har just varit ut på cykelturen, och så håller jag på att tvätta. Sen borde jag dansa med snabeldraken också...men det får bli sen då Wilma sovit :p

Var upp på loppisen på Folkparken i förmiddags. Som vanligt så hittade ungarna nått. Denna gång blev det 3 st böcker var. Böcker tycker jag är bra saker så det kan jag köpa massor åt de. Man ska ju läsa mycket sagor för sina barn...så då är det ju kul med lite nya böcker. Sen så hittade jag ett par jeans och en huvjacka till Maja och och en kofta till Jesper. Så allt jag handlade vart typ 100:-, riktiga fynd med andra ord ;)

Skola igen i morrn, och jag längtar. Det är så skönt att komma bort hemifrån, att få se nått annat än detta hus.

På fredag åker jag nog mest troligt upp till Arvidsjaur, SJÄLV! Alltså utan barn och gubbe :p Men jag måste säga att tyvärr så får jag dåligt samvete att lämna Magnus själv med alla 3... Varför vet jag inte, men kanske för att det värsta jag vet är att vara ensam med alla 3 :p

Nej kanske dax att fortsätta med tvätten...och hoppas att det snart händer nått skoj i mitt liv också....

Hej hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!!! Hoppas verkligen att ni kommer på lördag! Ingen gladare än jag och gubben. Ha nu en fin vecka och lycka till med studierna!

Kramar från mig och djuren i Björkis