onsdag 27 augusti 2008

Hemma igen

Jaha...då hade man gått skola för i dag då. En mycket roligt lektion, då jag faktiskt fick visa vad jag kan ;)

Svängen på stan var inte ens rolig. Hittade ingenting... Eller jo massor egentligen, men i dag är en sån dag då allt bara känns blääää och självförtroendes är i botten. Så det blev 2 sorters te och sen hem...

De stora barnen har nu kommit hem igen, så nu är väl friden slut kan man säga... Men jag får ju lite lugn och ro i helgen. Tyvärr så börjar jag känna lite panik inför att åka dit. Jag HATAR verkligen den där hålan. Men jag känner att jag behöver komma bort ett tag, och så finns det några jag gärna vill träffa...men sen finns det tyvärr dessto fler som jag INTE vill träffa :S

Tur jag kan sitta hemma hos mamma och pappa med en korsordstidning och behöver ju inte visa mig ute...

Inga kommentarer: