onsdag 27 augusti 2008

En riktigt skön morgon

Fick sovmorgon i morse... Wilma sov till nästan 8,30 och inga storbarn som klampar ner för trappen tidigt som attan och vill se Bolibompa.

När Magnus for med Wilma till dagis passade jag på att gå ner i källaren och träna lite, 25 minuter i snabb fart på orbitreken ;) Svetten fullkomligt sprutade :p Men jag kan intyga om att svett i ögat det svider som tusan...aj aj!
Sen var det skönt med en lång dusch...

Nu ska jag bara inta lite lunch, morotsoppan från i går...mums! Sen bär det av till skolan för min enda lektion i dag, Webbdesign. Efter det blir en tur på stan...och som vanligt så blir det helt själv...

Fan varför ska jag alltid göra sånt antingen helt ensam eller så med nån av ungarna med mig? Ingen kul att inte ha ett smakråd med sig... Ahh...bara att gilla läget helt enkelt!

Återkommer kanske senare i dag med nåt mer inlägg om jag har nått vettigt att skriva...

Inga kommentarer: