tisdag 12 augusti 2008

Stolt mamma

I dag har Jesper lärt sig att cykla utan stödhjul!!!

Vi tog bort de söndags, men då ville han inte prova själv utan hjälp från nån av oss. Sen har cykel stått till i dag. Magnus visade hur han kunde göra...och sen har han cyklat, cyklat och cyklat ;) Så nu är jag en stolt mamma! Jag har en stor kille!



Har nu också skaffat bilddagboken. Det tar så lång tid att lägga in bilder här, så jag skaffade en användare där och la upp lite bilder ;) Ska försöka lägga in bilder så ofta som möjligt.

Adressen dit är: http://trollmamma.bilddagboken.se
Så välkommen in och kika ;) Men glöm inte att lämna en kommentar...antingen här eller där ;)

Har ju även min andra blogg där jag försöker uppdatera flitigt...i allafall för tillfället ;) Adressen dit finns här i kanten.

Lite trevlig musik har jag också lagt till här...mest då med Brolle så klart :D ;) Nått annat går väl inte då det gäller mig... :p

Inga kommentarer: