söndag 10 augusti 2008

Söndag

Ja vad mer kan man säg än att det är söndag... *suck* Söndagar är alltid så tråkiga... Eller nja...förra söndagen var ju INTE tråkig då. Men överlag så är söndagar tråkiga.

Ny vecka i morrn och bara 1 vecka till jag börjar skola. Skoj! Undra bara vad vi ska hitta på att göra... Nått skoj skulle jag vilja hinna med att göra innan vi alla är tillbaka i allvaret och vardagen igen.

I morrn måste jag i allafall in på stan och kolla Bik Bok. Evelina hade hittat några snygga tröjor där, och jag vill ha lite nytt nu inför hösten...och ja jag tycker om att köpa kläder nu :p Kanske dax att göra en liten utresning i garderoben och ta bort det jag inte använder eller vill ha... Går ju alltid sälja på Tradera :p ;)

Hoppas ni andra haft en bra helg...det har jag...ska i allafall inte klaga ;) 2 trevliga morgonpromenader har det blivit. Tack för sällskapet Evelina!

Inga kommentarer: