fredag 14 november 2008

Fredagkväll

Ja och här sitter jag och har toktråkigt... Inget på tv och inget spännande händer vid datorn heller. Så vad finns det för alternativ? Jo antingen att plugga eller att gå och lägga sig :p

Blä för att ha tråkigt! Det har jag haft hela dagen...tur att den snart är slut ;)

I morrn ska och hämta väskan till kameran som äntligen har kommit! Jippie! Då blir den sååå mycket lättare att ta med sig och kan användas oftare ;)

Hm...nej fixa en kopp te och sen får vi se vad som händer, om det blir att plugga eller om det blir sängen :p

3 kommentarer:

Felicia6 sa...

Vad är det för kameraväska du har köpt då? :)

Ja 13år är lång tid, men du är ju inte speciellt gammal för det :p

Anonym sa...

Hej gumman! Vi har det bara bra, förutom ryggontet då. Har varit extra jobbigt sista månaden här men annars är allt bara fint! :)) Hoppas att det går bra för dig med pluggningen och att alla får vara friska.
Hör av er nästa gång ni kommer!!! Troligtvis blir det julfest med bantåg i Ske-å. Ska höra med Noomi om ett hundhotell. Men än är det ett tag kvar. Jag hör självklart av mig när det börjar närma sig, vi kommer inte till Ske-å utan att träffa er!!!!! Saknar er också en hel massa! Vi hörs och ses snart!

Kraaaaaaaaamen

Myzan sa...

Jo jag vet....vi ska nog hinna med. Först ska du klara proven. =)