söndag 23 november 2008

Söndag

I dag är det söndag, och det var skyltsöndag i stan i dag. Trevligt att åka dit med barnen och låta de träffa tomten ;) Men Maja fick träffa mer än tomten, hon fick träffa sin favorit...SambaLiten
En glada Maja på go´hästen!

Även Jesper ville rida den här gången, och självklar fick även han göra det...

Köpte mig en riktigt "ful/snygg" mössa i dag, och en hel svart. De hade på H&M att man fick köpa 2 och betala 1 så då passade jag på...jag hade ju ingen mössa sen innan så...

Efter vi varit i stan åkte vi till familjen Nordlöf och goffade i gofika! Evelina hade gjort en sååå god jordgubbspaj...mums! Så trevligt så att få surra en stund och låta barnen leka av sig lite ;)

Gillar inte vädret just nu... :p Jag HATAR snö...och dessutom så blåser det som attan nu. Vill inte alls gå ut i morrn känns det som just nu. Gissar dessutom att det kommer att finnas en jävulsk plogkant här ute i morrn, som då måste bort innan man tar sig iväg... :S FAN vad jag HATAR vinter!!!

Positivt är dock att om 1 månad sitter man här, kvällen innen julafton och myser...eller så stressar man runt som en yr höna och ska hinna med en massa som ingen annan gör :p

I morgon är det skola igen och då SKA jag fan veta hur det gick på provet i torsdags, och vad mitt slutbetyg blev...

Ha det gott alla där ute!

KRAM!

Inga kommentarer: