måndag 10 november 2008

Vill bara ge upp

I dag är en sån där dag då det enda jag vill göra är att ge upp! Det känns just nu som om jag inte kommer att fixa det här...fattar inte mycket av det jag ska läsa in på egen hand i NkB och nästa torsdag är det dax för prov :s Dessutom är det prov i det andra som vi läser där nu...*suck*

Kanske lika bra att lägga ner detta och skita i allt! Blä!!! Jag skulle vilja att tiden gick liiite saktare just nu och att det var liite mindre saker som ska göras...

Stressen gör att jag dessutom har helvetiskt ont i min rygg, axlar och huvud. Skulle verkligen behöva en "rejäl omgång" där bak, men inte fan har man råd med det inte... Dessutom så skulle det inte räcka med bara en gång heller...

Jaja...klag, klag, klag! Men vem bryr sig? INGEN!

Inga kommentarer: