torsdag 13 november 2008

Vilken dag...

I dag är det en sån där dag då jag vaknade med ont i huvudet. Redan innan jag slagit upp ögonen kände jag hur det molade på i huvudet...*suck* Då vill man inte kliva upp och ta hand om 3 barn. Men tyvärr fanns inte så mycket val heller...

Nu är det i allafall kväll och jag har uppenbarligen överlevt dagen, även om det nu var på håret. Tyvärr har kvällen gått i "svart" om man säger så...men nu är den här dagen snart över och vi kan lägga den bakom oss, det är snart historia.

I morgon kommer det äntligen hit en IVT tekniker och ska kolla vår värmepump...det tog ju bara en vecka för de att få tummen ur :p Jaja...hoppas att han kan fixa felet i allafall så vi slipper ha den gående på el.

I övrigt vill jag bara klaga, klaga och klaga...men vad tjänar det till? Inget...så jag lägger av för i kväll!

Inga kommentarer: