lördag 29 november 2008

Min lördag

I dag har jag varit duktig! Lite handling med familjen på förmiddagen, hjälpte Evelina att ta kort på barnen till julkort på eftermiddagen och så nu i kväll har jag städat och bytt till julgardiner i 3 rum ;) Känner mig riktigt stolt över mig själv!

Natten blev ganska lugn faktiskt. Tror vi var upp max 3 gånger och det är helt acceptabelt. Förhoppningsvis så ska det inte behövas upp en massa i natt, hon har inte hostat lika mycket som i går då han lagt sig... Så håll tummarna nu!

I morgon är det 1:a advent, då ska vi tända ljus och mysa... Kanske dricka lite glögg och äta pepparkakor ;) Är bara barnen pigga och fräscha så ska de på kallas hos en dagiskompis. Trevligt, trevligt!

Som avslutning på denna lördagkväll vill jag skicka med MEGA kram till Ullis!

Inga kommentarer: