tisdag 25 november 2008

Nu fattar jag att jag faktiskt fick mvg i NkB...i dag kom betygen hem med posten. Så sjukt alltså, det trodde jag aldrig då jag bestämde mig för att plugga. Fast jag är klar med kursen så kommer jag att vara på lektionerna. Ska bli skoj att få "fatta" det ännu bättre ;)

I kväll blev det promenad igen, lika skönt som alltid! Känner av det i benen nu att vi gått 2 kvällar på raken och att det är ett tag sedan sist...

Hade hittat en tunika på tradera som jag ville ha och höll koll på. Auktionen gick ut i kväll och den gick för 250:-!!! Nypriset på Gina Tricot förra året var 149:-... Så folk är fan inte klok ibland :p Det finns 2 st exakt likadan ute, så det ska bli spännande att se vad de slutar på.

Skola i morrn igen...webbdesign... Skoj att hålla på med projektet. Hoppas bara att jag lyckas få till sidan som jag vill ha den. Är på god väg, men har kört fast liiiite ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Va skoj att du tittade in hos oss =)
Vi frågade Clara vem hon lekt med på Kojan idag, Jo Wilma såklart....men det var nog hennes låtsaskompis, Wilma finns med överallt. *skratt*
Skoj att se att de små även hittar sina favvokompisar...

Grattis till ditt mvg!