måndag 17 november 2008

Vänner

Evelina, tack för en mycket trevlig lunch i dag! Alltid lika roligt att sitta och surra med dig om allt mellan himmel och jord...och lite till ;). Jag ska vara lycklig som har en sådan vän! Sånna vänner växer inte på träd vill jag lova...

På tal om vänner, så har jag tyvärr märkt att mina vänner en efter en droppar av...faller bort...eller ja helt enkelt inte vill umgås längre. Vad gör jag för fel? Är det mig det är fel på? Eller vad tusan är det?

Visst den ena flyttade faktiskt härifrån, tyvärr! Kommer att sakna Jenny, men vet att de kommer hit till Skelleftehamn ibland ändå...i allafall så länge de inte fått sålt huset.
Men resten av min vänner som försvinner...helt oförklarligt... Varför? Var gjorde jag fel?

Det gör mig i allafall väldigt ledsen. Speciellt med tanke på att jag inte fått så många vänner sen vi flyttade hit för ca 7,5 år sedan.

Nej jag måste sluta tänka så mycket som jag gör! Det är inte bra det här...

2 kommentarer:

Myzan sa...

Tack vad go du är... *kramar*

Anonym sa...

Hejsan.....Jag vill bara skicka en liten kram...Jag vet hur det känns att bli ensam. Man trodde att man hade vänner, men helt plötsligt inser man at man hade fel. Det gör så ont i hjärtat.....Speciellt då man egentligen inte vet varför man står där ensam......
Ha d bra!