söndag 2 november 2008

Helgen över

Jaha...då var denna helgen över.

I går åkte vi hemifrån vid 9 tiden, Magnus fixade bilen i Jörn på 1 timme och sen vidare till Arvidsjaur och vilddjuren ;) En sväng på Dollarstore och slösade lite pengar så klart...och så åt vi god mat hos mamma och pappa. Sen begav vi oss hemåt. Tog dock denna vackra bild innan vi åkte därifrån...


En vacker bild över kyrkogården... Det var ju trots allt All Helgon...och där nere ligger min älskade mormor!

I dag har vi varit och sålt på loppis här i Skelleftehamn, dock blev jag inte av med så mycket. Men jag hade mest barnkläder och det var mest äldre som var där och fyndade :p

I övrigt så vill jag bara klaga, klaga och åter klaga...men vad hjälper det? Hoppas på att det snart blir bättre det jag vill klaga över...

Hoppas ni andra haft en trevlig helg!

Inga kommentarer: