måndag 24 november 2008

Go´morron

Eller vad man ska säga...

Har varit vaken sen kl 5 jag... Vaknade då de kom och plogade vägen, sen kunde jag inte somna om för jag låg och tänkte på den jävulska plogkant som de lämnar efter sig :S

Jag ska fan ta och emigrera till varmare breddgrader under vinterhalvåret så jag slipper detta helvete :S För nej jag tycker INTE om snö! Det värsta jag vet är att måsta ut och skotta snö, för min rygg pallar inte det. Sen pallar inte mitt samvete att Magnus får ta allt :S

I dag är allt piss...vakna med ont i ryggen och bultande huvudvärk och dessutom veta att det är en jävla massa snö där ute... BLÄ!!!!

Nä, se till att få i sig frukost och få barnen i kläderna och sen dumpa de på dagis innan skolan. Idag SKA jag veta hur det gick på provet... Återkommer då jag vet resultatet!

Inga kommentarer: