lördag 6 september 2008

Då var helgen snart slut

Jaha...då var den här helgen också snart slut.

Det är lördagkväll och jag sitter här med datorn i knä och slösurfar. Det är dött på alla sidor jag brukar kolla, så det är urtrist. Ingen att surra med på msn... Magnus sitter i köket med sin dator och spelet UT med sina jobbarkompisar. Skit kul alltså! Kanske lika bra att gå och lägga sig...

Äh...just nu så känns allt bara allmänt pissigt. Motgånger och jävulskap hela tiden. Inget roligt händer i mitt liv...men varför skulle det göra det? Lika bra att fortsätta i samma gamla trista spår om och om igen...

Kan nästan slå vad om att barnen kommer att vara sjuka till veckan så jag måste vara hemma och missa skolan och komma efter där också. De snorar alla tre och Majas hosta har börjat...så att sova en hel natt är att glömma. För det är ju en mammas lott i livet att ta hand om de sjuka barnen :S Men så länge det inte blir som i sommar då hon var sjuk så är jag nöjd... Fan 1 tur till vc och 2 turer till Barnmottagningen innan de kom fram till att det en öroninflammation som gjorde henne så dålig... Hostade som en galning, kunde nästan inte andas och var nästintill uttorkad...och det var BARA en öroninflammation... Ja vad säger man...?

Jag har i allafall varit duktig och gjort hemuppgiften i Webbdesign. Men jag vet att jag måste ändra en massa i den för att det ska bra ut för läraren då han öppnar upp filerna på en PC... Ja där ser ni, även här ser jag allt i svart :S

Nä vad fan lika bra att ge sig nu, ingen vill väl läsa en massa skit från mig...

Inga kommentarer: