söndag 21 september 2008

Helgen slut

Ja då var helgen slut och det är måndag i morrn... Skönt att få vara på skolan igen. Känns hårt att säga så, men då slipper jag allt bråk och tjafs som det ständigt är här hemma.

I morgon är det ännu ett möte med Familjegården. Hoppas att denna gång kanske få några vettiga råd. Känns inte som om detta kommer att hjälpa... :s Allt bråk här hemma är mitt fel...det är hos mig felet sitter. Det är vad jag insett i dag...

I dag har jag hunnit vara lite duktig. Fixat till i Jesper och Majas garderob så att alla nya kläder ryms. Blev riktigt bra måste jag säga. Sen så såg jag en tapet på Rusta som skulle passa i Majas rum... Vi pratade om att bara sätta upp ny tapet runt hennes säng, alltså ett hörn typ. Vi får se hur det blir. Men jag tror att det skulle bli riktigt läckert ;)

Sitter här och drömmer om att få komma bort en helg bara jag och Magnus UTAN barn. Då kanske man skulle orka mer sen...eller så inte.

Inga kommentarer: