måndag 8 september 2008

Pratat med dagis nu

Passade på att prata med dagis i morse om tiderna. Så klart blev svaret att de gör bara som de fått order om att göra...men jag kunde ju alltid ringa till "rektorn" och prata med han. Så jag tyckte at skit samma...jag ändrar schemat och kommer under 20 timmar/vecka och tjänar in ca 700:- på det :p Dessutom så slipper ju de 3 barn onsdag och fredag eftermiddag.

Tack till farfar som kommer att ställa upp på onsdagar så jag ändå kan vara på skolan den lektionen.

Ja som ni säkert redan förstått så är de på dagis i dag, alltså ingen av de hade feber i morse ;) Skönt! Men det skulle inte förvåna mig om de ringer under dagen och att någon av de blivit dålig. Så snälla fortsätt att hålla tummarna att de inte blir sjukare än så här...

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Ja det låter bra det :D Fick du nån att shoppa på kursen din då? :)