onsdag 10 september 2008

Nyklippt

Så där ja, då var man nyklippt! Fatta hur fort mitt hår växer :s Tycker att jag knappt hinner klippa mig innan det är för långt igen... Men det är väl så det är då man har en kort frisyr ;)


Haha...jag ser för kul ut på före bilden... :p Har inte gjort nått åt håret mer än att tvätta det. Men efter bilden är jag riktigt nöjd med ;) Känns bra att ha blivit av med lite hår.

Snart är det helg också. Då blir det surisar till middag... Mumsigt! Ja och så kräftor till de "kulturlösa" som inte äter det goda. Hoppas att Ullis och Göran kommer ner och hälsar på lite som det blev sagt förra helgen. Jesper har tydligen enats med tanken på att det kommer en hund och hälsar på. Han sa att det är ok bara den inte ska sova i hans säng ;) :p

I morrn är det sista skoldagen för veckan för mig eftersom jag skippa fredags lektionen så barnen kommer under 20 timmar/vecka på dagis. Det blir väl en tur till Ekan både i morrn och på fredag så de får leka av sig lite ;)

Ha det bra alla där ute! Nu ska jag ta min korsordstidning och krypa ner i sängen innan det är dax att sova. Datorn ska Magnus få ta hand om en stund och installera ett program som jag kommer att behöva nästa vecka då vi har självstudier i Webbdesign.

KRAM!

1 kommentar:

Myzan sa...

Wow, håret blev skitfiiiint!!!! :D