onsdag 17 september 2008

Testat tålamodet i dag

Ja i dag har jag testat mitt tålamod... Tog mod till mig och åkte på stan med alla 3 barnen. Hade sett ut en kjol som jag sååå gärna ville ha. Egentligen skulle jag åka till stan i morrn och köpa den, men då måste jag hjälpa min bror med en sak...så därför gjorde jag det i dag.

Hur det gick? Jo det gick riktigt bra. Alla lyssnade och var snälla.

Så på hemvägen bestämde jag mig att göra en till tålamodstestande grej tillsammans med barnen. Att baka! Jag är inte den som bakar ofta just för att det blir så mycket disk och så...och att baka med barnen har nog aldrig hänt :p

Men sagt och gjort så efter vi ätit lunch och Wilma var lagd i säng så bakade vi muffins med dumlekola i.



Riktigt mumsiga blev de, det tyckte både jag och barnen.

Men sen så har de varit vilda och galna och öronen har INTE fungerat...*suck* Så att få gå i väg på en promenad var väldigt skönt.

Kjolen då som jag köpte... Skitsnygg är den! Kolla bilderna här nere. Köpte även ett par svarta leggings som jag kan ha till. Sen så passar de nya skorna super bra tillsammans med kjolen ;)




Ni får bara se nertill, eftersom jag inte ides byta tröja eller snygga till håret :P haha Men ni ser i allafall det väsentliga ;) Jag är riktigt nöjd måste jag säga!

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Det var jättefint :) Vart har du hittat den kjolen? :