onsdag 24 september 2008

Onsdag...

Fy fan för denna dag! I allafall de timmar som spenderats hemma... Att han alltid ska vara på sina systrar och jävlas. *suck* Han kommer att driva mig till vansinne snart. Känner att det inte är nån idé att ens skriva här vad som hänt eller hur jag känner, men behöver bara klaga av mig...

I dag var det dax för Maja att göra pricktest. Det gick bra, och hon är inte allergisk mot nått. Så gissa om hon direkt började tjata om en katt :p Ja hur det blir med den saken får vi se...

Hade med henne på skolan i dag, hade ju bara en lektion och i stället för att skippa den så tog jag med henne så vi kunde åka till lassa direkt efter. Hon tyckte det var jätte kul, och många söta killar ;) Särskilt han snett bakom mig...haha! Mest för att hon trodde det var nån annan...typ hans morbror. Tro nu inte att ungen var tyst om vad hon trodde... Nej högt och tydligt pratade hon. Så nu lär det vara pinsamt i morrn :P Men vad tusan...det bjussar jag på ;)

I morgon är det torsdag och då har vi öppna förskolan att fara till på fm och få tiden att gå...

Inga kommentarer: