torsdag 11 september 2008

Torsdag

Då var det torsdag då. Snart drar vi i väg till Ekan innan barnen ska på dagis och jag ska på skolan. Då har de nått att göra HELA dagen ;)

Ska ta med några Oriflame kataloger och hoppas att det är någon som nappar på att handla lite. Men jag kan nästan slå vad om att det inte är det. Vet ju hur det var så jag tog dit Partylite kataloger...nej det var för dyrt att handla osv. Men sist jag var där pratades det om Me and I kläder, och det var minsann nått som de gärna köpte... Så jag gissar att jag även i dag kommer att måsta vara irriterad på vissa av de som är där :p

Ja vad säger man...det finns folk och så finns det folk haha

Skulle bra gärna vilja veta vad andra säger om mig då jag inte är med...eller är det så att jag inte vill det? :p

Inga kommentarer: