söndag 28 september 2008

Jävla skit!

Min tunika/klänning är förstörd :( Hade helt glömt bort de små målade pappersbitarna Jesper stoppade i fickan på den då vi var på Ekan . Så nu efter tvätten så är den en STOR svart tusch fläck på den som INTE går bort... ;(

Den som var så fin...*suck*

Har nu i kväll gjort min första beställning till Oriflame...kändes inte sååå kul. Förutom det jag själv skulle ha så hade jag fått ihop beställning för hela 148:- Jippie!!! eller så inte... Helt jävla meningslöst!

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Kommer säkert gå bättre för dig sen :) Tar ju ett tag att komma in i det och försöka få kontakter som köper :) Jag har nu tom fått kontakter via min blogg som ska köpa, det är rätt coolt ändå :)

Och om inte annat så blir det ju billigare det du själv vill ha :)