lördag 13 september 2008

Så duktig jag varit

Nu har jag gjort färdigt insändningsuppgiften i Webbdesig som ska vara inne senast nästa söndag och en handskriven sida om typ 2 diabetes som ska lämnas in på torsdag i NkB ;) Skönt att få det bortgjort...

Lite trist är dock att det är på en lördagkväll som jag sitter och gör sånt... :p Men bättre det än att sitta och slösurfa bara.

Skulle så gärna vilja åka bort...bara jag och Magnus...INGA barn. Vill åka till Luleå t ex, bo på hotell och bara strosa på stan och kanske shoppa lite. Men mest vill jag vara utan barnen för en gångs skull. Det har inte hänt många gånger att vi har kunnat göra nått bara vi två sedan vi blev föräldrar...

Håhåjaja...ont i huvudet har jag också :s Kanske lika bra att gå och lägga sig...

1 kommentar:

Älvan sa...

Hej hopp!
Grattis i efterskott till din stora dag. :0)
Kramar Lina