torsdag 11 september 2008

Dagens goda gärning

I dag har jag hjälpt en som går Webbdesign med mig att installera det program som vi ska använda. Det är ju inte så lätt då man inte är så duktig på datorer, och när det dessutom är en Mac så läraren inte kan förklara eller visa på skolan. Tur man har kunskapen och kan rycka ut och hjälpa till ;) Hon blev sååå glad att jag ville hjälpa henne, och det kändes bra.

För övrigt har det varit en riktigt bra dag... Hur kul som helst var det att ha naturkunskap i dag. Jag fattade allt läraren gick igenom utan att måsta fråga om och om igen till jag fattat... Härligt! Hjärnan har kanske kommit igång nu...haha

Var ju på Ekan i förmiddags, och som jag trodde så var det inte så många som var intresserade av att beställa från Oriflame... Visserligen så var det inte sååå många där. Men vi ska dit igen i morrn och då gissar jag att det kan vara fler som är där. Så då provar jag igen ;) Jenny skulle i allafall ha handkräm...och det är ju alltid nått ;)

Har för första gången nånsin lagt ett bud på en auktion på ebay, och sitter nu och väntar på att den ska sluta och se om jag vinner den. Det är en tröja till Maja med My Little Pony. Håll tummarna att jag vinner den nu ;)

Jo en sak till... I love it, and I want it ;) Mer info om det kommer en annan dag... :p

Inga kommentarer: