tisdag 9 september 2008

Vet ni vad är för dag idag?

Tisdag gissar säkert en del...

Men det är inte bara tisdag. Det är exakt 28 år sedan jag föddes...då var den 9 september också på en tisdag ;) Så i dag blir jag alltså ett år äldre...

Present har jag också fått...en dammsugare. Ska jag ta det som en pik att jag borde städa oftare eller?
Nej då! Jag hade faktiskt önskat mig en ny dammsugare. För den vi hade var världens sämsta och gjorde inte riktigt som man vill.

Tack till Camilla för en trevlig lunch på Stigs. Deras kladdkaka är ju sååå god ;)

Även ett tack till Evelina för den trevliga pratstunden i går kväll och den goda blåbärspajen. Synd att Tindra var febrig i dag så du inte kunde följa med på lunchen... :( Men vi måste se till att hinna träffas alla tre och göra nått trevligt innan det är dax för din op.

Ha det bra alla där ute!

KRAM

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Grattis på din födelsedag! Hoppas du får en bra sådan :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen =)