onsdag 17 september 2008

*suck*

Vi går nu mer till Familjegården för att få hjälp med hela bråksituationen med barnen. Får tips och råd på HUR vi ska göra...och det är inte lätt att hålla sig till de vill jag lova.

Men jag har varit duktig och hållit mig lugn och inte skrikit åt barnen varken i går eller nu här på morgonen, men däremot så blev jag fullkomligt galen och skrek och rev sönder ett papper vi fått från Familjegården och smällde i skåpdörrar i köket för att jag innerst inne är så arg och irriterad. Måste ju släppa ut det...

Skulle vilja veta VARFÖR jag har så mycket ilska inom mig, och VARFÖR jag inte kan kontrollera det ibland... Är det nått fel på mig eller vad?

Fan hur ska jag orkar? I dag är en sån där jävla pissdag igen... Visserligen är barnen snälla, än i allafall, men själv känner jag mig inte alls på humör. Förkyld och jävligt ont i huvudet...

Längtar till i kväll och hoppas att det blir en promenad...den behöver jag!

Inga kommentarer: