tisdag 7 oktober 2008

Arg som ett bi!!!!

Satan och helvete så arg jag är!!!

Det är så här att vi hade bestämt oss för att byta bil. Vi har hittat en underbart fin och helt perfekt Ford Mondeo -01. Magnus ordnade så den skulle få nylackad motorhuv osv. I dag kom den tillbaka från lackeringen och vi skulle få hämta den på torsdag.
Se så fin!

När jag kom hem från promenaden fick jag en tråkig nyhet...en annan bil har rullat in i den så den har en buckla på höger bakdörr... :S


Vem som orsakat det är inget jag tar upp här...men han jobbar med Magnus i allafall...den "lilla elaka" :P Hoppas att han riktigt dåligt samvete!

Fan så surt det känns det här. Ville ju sååå gärna ha den så fort som möjligt och nu kanske det blir ännu mer väntetid... :S Eller så får vi köra runt med en bucklig bil till de kan fixa det...

En sak är i allafall säker...skulle bra gärna vilja vara en lus på väggen i morrn då de ska reda upp VEM som ska stå för detta... hihi Återkommer sen med hur det går.

Annars så har dagen varit bra...en sväng på stan och en trevlig och god lunch med Evelina. Det måste vi göra om innan du åker... Kvällen ska spenderas med NkB boken och tv tittande...och älta detta med bilen...

Sen än en gång till er som läser! LÄMNA EN KOMMENTAR så jag vet vilka som kikar förbi...

KRAM!!!

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Du vet ju att jag läser den iaf :D

tråkigt det där med bilen :S

Anonym sa...

Hej hej, läser åxå här =) Hittat din blogg via Evelina =) Tråkligt med bilen, men alltid ska d hända nå :S Så himla typiskt! Hoppas d ordnar sig fort iaf =) Ha d bra =) Tjing!